Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kępnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Poradni Psychologiczno - Pedagogiczna w Kępnie
Data publikacji strony internetowej: .
Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Strona internetowa jest niezgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Agencja Interaktywna IntraCOM.pl S.C.
Strona internetowa nie posiada wbudowanych skrótów klawiaturych ułatwiających poruszanie się po niej. Sugerujemy korzystanie ze standardowych skrótów klawiaturowych wbudowanych w przeglądarkę internetową
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Elwira Leśniewicz-Drzazga, pppkepno@op.pl.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 627 824 811. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Wejście do budynku bezpośrednio od ulicy Sienkiewicza bez udogodnień dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zamontowano oporęczowania ułatwiające wejście po schodach. Wejście do budynku od ulicy Dąbrowskiego wyposażone w podjazd oraz dzwonki przy drzwiach dla osób niepełnosprawnych, naprzeciw Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kępnie.
Pomieszczenia Poradni znajdują się na I piętrze. Winda znajduje się przy wejściu B do budynku. W budynku korytarze są o szerokości 134cm.
Pochylnia dostosowana do wózków inwalidzkich znajduje się przy wejściu A oraz B od ulicy Dąbrowskiego naprzeciw Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kępnie. Brak platform przychodowych. Brak głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące. Nie ma pętli indukcyjnych.
Miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej znajduje się przy ulicy Sienkiewicza, naprzeciw wejścia B do budynku.
Do budynku można wejść z psem psem przewodnikiem.
Osoba niepełnosprawna chcąca skorzystać z pomocy tłumacza migowego powinna zgłosić ten zamiar we wcześniejszym zgłoszeniu.